23 Mayıs 2012 Çarşamba

Dövme yaptırmak acıtıyor amınakoyim!


 Dün Cihangir'de sevdüceğimle çimlere yayılmış, bomonti biramızı içip, denizi seyredip, müziğimiz fonda laflarken Uğur aradı "kızım erken gel dövme yaptırıcaz" diye tamam dedim sevdüceğimden ayrılıp, ayrılmak dediysem o gün için, öpüp, hüzünlenip metroya binmek yanisi yoksa hep olsun, o aşka geldim yine : ) neyse geldim eve sonra dövmeci Ali abi geldi falan, başlıcaz dövmelere ben de biraz heyecan başladı tabi derken adam çıkardı kocaman kalın iğneyi ( ucunda 9 iğne varmış:( ) neyse başladı, ilk darbeden sonra ben de bi uyuşma oldu tabi, hayvan gibi de acıdı yani ama alıştım, bileklerime burdan kesiniz işareti ve kulak memelerime minik yıldızlar dövdürdüm, gayette sevdim artık onlar hep benleler alıştım keretalara! Ulan dövme yaptırıcam  dedim dedim inanmadınız bak noldu şimdi? bir an da 4 dövmem oldu al bak bileklerime aşşada yıldızlarım yok şimdilik :(
Buradan kesiniz çiçeyim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder